קרן היסוד 26, קריית ביאליק

משרד עורך דין פוסט טראומה

סובלים מפוסט טראומה? זקוקים לסיוע משפטי?

פוסט טראומה היא הפרעה נפשית המתפתחת לאחר חוויה טראומטית, כאשר הטראומה יכולה להיות אירוע בודד, כגון תאונה, אונס או אירוע צבאי. מלבד זאת יתכן שהטראומה תופיע לאחר אירועים חוזרים ונשנים, כגון התעללות או אלימות במשפחה. הפרעה נפשית זו משתנה במידות שלה מאדם לאדם ולחלק מהסובלים ממנה, היא יכולה להביא לפגיעה משמעותית בתפקוד היום יומי ובאיכות החיים. באמצעות ליווי מקצועי של משרד עורך דין פוסט טראומה, יש לכם את האפשרות להגיש תביעה לפיצויים לגורמים הרלוונטיים למקרה שלכם, כגון המוסד לביטוח לאומי, חברות ביטוח פרטיות או אדם פרטי אשר גרם לפגיעה. בהמשך המאמר נפרט על התסמינים של ההפרעה והאפשרויות שיש לכם למימוש הזכויות שלכם.

מה התסמינים של פוסט טראומה?

התסמינים של פוסט טראומה יכולים להיות פיזיים, רגשיים והתנהגותיים. התסמינים הפיזיים כוללים בין היתר הפרעות שינה, כאבי ראש, כאבי שרירים ועייפות. התסמינים הרגשיים כוללים חרדה, דיכאון, כעס, רגשות אשמה ובושה. חלק מהתסמינים ההתנהגותיים עלולים לגרום להימנעות מהגעה למקומות מסויים או השתתפות באירועים הקשורים לטראומה ואף קושי לשמור על יחסי זוגיות עם בן או בת הזוג שלכם. אם כבר ניגשתם לאבחון רפואי ונפשי בנוגע לפוסט טראומה, חשוב מאוד לשמור את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים, בעזרתם תוכלו להגיש את התביעה הרצויה לכם ולהגדיל את הסיכויים לקבלת פיצוי או קצבה חודשית.

ליווי של עורך דין פוסט טראומה

על מנת שתוכלו לממש את הזכויות שלכם, מומלץ לפנות לשירותי עורך דין פוסט טראומה המסייעים במימוש זכויות על פי החוקים בישראל. מימוש זכויות בליווי של משרד עורך דין פוסט טראומה, רלוונטי הן להגשת תביעה לקצבה מהביטוח הלאומי והן להגשת פיצויים חד פעמיים מהגורם האחראי לטראומה או חברת ביטוח פרטית המבטחת את אותו גורם. בנוסף לכך, כחלק ממימוש הזכויות שלכם, תוכלו לקבל סיוע בניסוח כתב תביעה והגשתו לבית המשפט וייצוג משפטי בכל הערכאות המשפטיות הרלוונטיות. אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים מתמחים בסיוע משפטי לפוסט טראומה בנושאים שונים, כגון זכויות רפואיות, זכויות עובדים או זכויות ביטוחיות ואנחנו יכולים ללוות אתכם בכל שלב משפטי בו אתם נמצאים, או להתחיל תהליך משפטי על מנת למצות את הזכויות שלכם.

משרד עורך דין פוסט טראומה מהמובילים בישראל!

אם החלטתם לפנות למשרד עורך דין פוסט טראומה, מומלץ לכם להצטרף לשירותים שאנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים מעניקים ללקוחות שלנו דרך מספר הטלפון המופיע באתר. עורכי הדין שלנו מלווים את הסובלים מפוסט טראומה בכל התהליך המשפטי הדרוש, באמפתיה רבה וברגישות והמשרד שלנו מנוהל על ידי עורכת הדין שרונה ברנבוים, הנחשבת לעילוי בתחום דיני נזיקין והיא תוכל לסייע לכם ברמה הגבוהה ביותר למצות את הזכויות המשפטיות והרפואיות שלכם.

שתף את המאמר: