קרן היסוד 26, קריית ביאליק

עורך דין לענייני ביטוח בריאות

מעוניינים להגיש תביעה לחברת ביטוח בנושא רפואי? זה הזמן לפנות לעו"ד!

עורך דין לענייני ביטוח בריאות מספק ייעוץ משפטי ושירותי ייצוג משפטי בתחום ביטוח בריאות מול הגופים הרלוונטיים, כגון חברות ביטוח פרטיות, בתי משפט ומשרד הבריאות. תחום זה כולל מגוון רחב של נושאים ולכן מומלץ לפנות רק למשרד עורכי דין המתמחה בתחום רחב זה. משרד עורכי דין לענייני ביטוח בריאות יכול לסייע לכם להגיש תביעות ביטוח בריאות במקרים של מחלות, תאונות או אירועים רפואיים אחרים ולקדם את מימוש הזכויות שלכם על פי החוק בישראל. במאמר הבא תוכלו לקבל את כל המידע על הגשת התביעות הרלוונטיות למקרה שלכם ועל הליווי המשפטי שניתן לקבל בתהליך התביעה.

ליווי של עורך דין לענייני בריאות

עורך דין לענייני בריאות יכול לסייע לכם ב-3 נושאים עיקריים: הסדרת זכויות רפואיות, ייצוג משפטי בערכאות משפטיות ומימוש הזכויות שלכם בתור עובדים חוקיים בישראל. הייעוץ המשפטי הראשוני שתקבלו יסייע לכם להבין את הזכויות הרפואיות שלכם המעוגנות בחוק, כגון הזכות לקבל טיפול רפואי, הזכות לבחור את הרופא המטפל והזכות לקבל מידע רפואי. לגבי מימוש זכויות עובדים, עורך דין יסייע לכם כעובדים לממש את הזכויות שלכם בתחום ביטוח הבריאות, כגון הזכות לקבל ביטוח בריאות דרך מקום העבודה והזכות לקבל החזר על עלויות טיפול רפואי. במידה ויש צורך בהגעה לערכאות משפטיות, תוכלו לקבל ייצוג משפטי בהליכים משפטיים מול חברות הביטוח, קופות החולים או משרד הבריאות.

ייצוג משפטי מול משרד הבריאות

אם אתם מעוניינים להגיש תביעה נגד משרד הבריאות, יש לבדוק קודם כל האם התביעה היא רלוונטית מול גוף ממשלתי זה. בדרך כלל תביעות מהסוג הזה רלוונטיות כאשר יש אבחון שגוי של מחלה, או אי העברת מידע מדויק למטופל או לגופים רפואיים רלוונטיים. בנוסף לכך, ניתן להגיש תביעה על הסתרת מידע או רשלנות רפואית הנוגעת לניתוח. ייצוג משפטי מול משרד הבריאות כולל בין היתר את הכנת קו התביעה שלכם ובניית טענות מוצקות במטרה להגדיל את הסיכוי שלכם לנצח במשפט מול עורכי הדין המיומנים והמנוסים של משרד הבריאות. אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים מעניקים ייצוג משפטי בסטנדרט הגבוה ביותר לתביעות נגד חברות ביטוח פרטיות ונגד משרד הבריאות ויכולים לסייע לכם בכל שלב בתהליך המשפטי בו אתם נמצאים.

יצירת קשר עם עורך דין לענייני ביטוח בריאות

ליצירת קשר עם עורך דין לענייני ביטוח בריאות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר למספר הטלפון המופיע בראש האתר ואנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים נתאם עבורכם פגישה כבר לימים הקרובים. המשרד שלנו מנוהל על ידי אחת מעורכות הדין המובילות בישראל בתחום ביטוחי הבריאות והיא תשמח לסייע גם לכם באמצעות ייעוץ וייצוג משפטי מול כל גורמי הביטוח הרלוונטיים למקרה שלכם.

שתף את המאמר: