קרן היסוד 26, קריית ביאליק

עורך דין משרד הביטחון בקריות

גרים באזור הקריות והצפון? זקוקים לסיוע משפטי מול משרד הביטחון?

משרד הביטחון הוא אחד ממשרדי הממשלה בעלי התקציב הגבוה ביותר. זהו גוף ייחודי האחראי על ביטחון המדינה בישראל ובעל סמכויות רבות, כגון גיוס, אימון, אספקה והפעלת כוחות הביטחון, כולל צה"ל, השב"כ והמוסד. סיוע משפטי מול משרד הביטחון רלוונטי למגוון רחב של פעולות משפטיות והוא יכול להיות רלוונטי הן לנכי צה"ל וכוחות הביטחון והן למשפחות שכולות ואנשי שב"כ או משטרה שנפגעו במהלך השירות שלהם. באמצעות ליווי מקצועי של עורך דין משרד הביטחון בקריות, תוכלו להגיש תביעה בכל נושא הנמצא באחריות משרד הביטחון ובמאמר הבא תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לתהליך הגשת התביעה.

עורך דין משרד הביטחון בצפון – מתי כדאי לפנות אליו?

עורך דין משרד הביטחון בצפון יכול לסייע לכם במקרים של פגיעה בתאונה (פיזית או נפשית) או פציעה בשירות הצבאי, או אם נפגעתם בשירות אחר של כוחות הביטחון. נושא ראשון שעורך הדין יסייע לכם בו, הוא הבנת הזכויות שלכם ואיסוף הראיות הנדרשות במטרה לגבש תביעה. משרד הביטחון עלול להציב קשיים מולכם בתהליך התביעה, בעיקר אם מדובר על תקופה עמוסה ומורכבת כמו מלחמת חרבות ברזל, אשר הביאה לעשרות אלפי פצועים מכוחות הביטחון וזאת רק בחודשי המלחמה הראשונים. חשוב לדעת שיש לכם זכויות על פי החוק וכדאי לממש את אותן זכויות בליווי משפטי מקצועי.

עורך דין לתביעות משרד הביטחון

אילו סוגי תביעות רלוונטיות להגשה עם עורך דין לתביעות משרד הביטחון? בין סוגי התביעות נגד משרד הביטחון, ניתן למצוא את התביעות במקרים של נזקי גוף, נזקי נפש ופגיעה באפשרות לפרנסה. בנוסף לכך, אפשר למצוא תביעות נוספות, כגון תביעות להכרה בנכות של חיילי צה"ל, בין אם מדובר בחיילים בשירות סדיר ובין אם מדובר בחיילי מילואים. אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים יכולים לסייע לכם בתהליך התביעה בכל שלב בו אתם נמצאים וזאת במטרה למקסם את גובה הפיצוי המגיע לכם או את הקצבה החודשית המגיעה לכם לטווח הקצר או הארוך (פגיעה זמנית לעומת פגיעה לצמיתות).

יצירת קשר עם עורך דין משרד הביטחון בקריות

ליצירת קשר עם עורך דין משרד הביטחון בקריות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר למספר הטלפון המופיע בראש האתר. אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים נקדם את התביעה שלכם וננהל את כל הבירוקרטיה המורכבת מול הנציגים ועורכי הדין של משרד הביטחון. הטיפול בתיק המשפטי שלכם יתבצע ברגישות רבה ובניהול של עורכת הדין שרונה ברנבוים, הנחשבת למובילה בתחום.

שתף את המאמר: