קרן היסוד 26, קריית ביאליק

עורך דין ביטוח תאונות אישיות

נפגעתם מתאונה? יש  לכם ביטוח עם פוליסת תאונות אישיות?

אם נפגעתם מתאונה ואתם מחזיקים בפוליסת ביטוח של תאונות אישיות, כדאי שתכירו את האפשרויות שלכם להגשת תביעה לקבלת פיצוי. ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח המעניק פיצוי למבוטח במקרה של תאונה, ללא קשר לאשמה וללא הצורך להוכיח קשר סיבתי או חובת זהירות הרלוונטית למקרה התאונה שלכם. הפוליסה מכסה מגוון רחב של נזקים, כולל נזקי גוף, נזקי רכוש, ואף הפסדי השתכרות ובמאמר הבא תוכלו לקבל את כל הפרטים על דרכי הגשת התביעה והיתרונות הקיימים בליווי של עורך דין ביטוח תאונות אישיות לצורך הגשת התביעה.

תחומי אחריות עורך דין דיני ביטוח

לפני שאתם פונים לשירותי עורך דין דיני ביטוח, כדאי שתכירו את תחומי האחריות של עורך הדין במקרי תביעה מסוג זה. עורך דין יכול לספק לכם ייעוץ משפטי וליווי מקצועי הנדרשים להגשת תביעה נגד חברת הביטוח במקרה של תאונה. הצעד הראשון יהיה איסוף ראיות של עורך הדין, כולל דו"חות רפואיים ועדויות מעדי ראייה במידה וקיימות. בשלב הבא, עורך הדין ינסח ויערוך כתב תביעה, אותה יהיה ניתן להגיש לבית המשפט. במידה והתביעה תתקבל בבית המשפט, עורך הדין יעניק לכם ייצוג בדיונים בבית המשפט כנגד עורכי הדין המנוסים של חברת הביטוח וינהל עבורכם משא ומתן מול חברת הביטוח.

עורך דין תאונות אישיות בצפון

אם אתם גרים באזור הצפון ומחפשים עורך דין המתמחה בתחום הביטוח, תוכלו לקבל את השירות המשפטי הטוב ביותר של עורך דין תאונות אישיות בצפון כאן דרך האתר. בחירת עורך דין מומחה בתחום תאונות אישיות, תסייע לכם באופן משמעותי בתהליך התביעה שלכם. חשוב לדעת כי על פי חוק, תקופת ההתיישנות לתביעות ביטוח תאונות אישיות היא שלוש שנים ויש להגיש את התביעה לחברת הביטוח תוך שלוש שנים ממועד התאונה. אם כן, מומלץ להתחיל את התהליך כבר עכשיו ללא עיכובים מיותרים. אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים מציעים לכם ליווי וייעוץ משפטי לתהליך התביעה במטרה למקסם את גובה הפיצוי ואת הסיכויים שלכם לאישור התביעה על ידי חברת הביטוח.

יצירת קשר עם עורך דין ביטוח תאונות אישיות

רוצים לדעת עוד על שירותי עורך דין ביטוח תאונות אישיות? מחפשים משרד עורכי דין מומחה בתחום? אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים נשמח להעניק לכם ייעוץ וליווי משפטי לאורך כל תהליך התביעה, כולל ניסוח כתב התביעה והגשתו לבית המשפט. המשרד שלנו מנוהל על ידי עורכת הדין שרונה ברנבוים הנחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום התביעות כנגד חברות ביטוח פרטיות, בפרט תביעות הנוגעות לפוליסות עם ביטוח תאונות אישיות.

שתף את המאמר: