קרן היסוד 26, קריית ביאליק

עורך דין תאונות עבודה בצפון

גרים באזור הצפון? נפגעתם מתאונה או ממחלת עבודה?

תאונת עבודה מוגדרת בחוק כתאונה אשר התרחשה במקום העבודה, או בדרך למקום העבודה או בדרך חזרה ממקום העבודה. ניתן להתייחס גם למחלת עבודה בהקשר זה ולדרוש שהיא תוכר כתאונת עבודה. אם אתם גרים או עובדים באזור הצפון ונפגעתם בתאונה או מחלת עבודה, מומלץ לפנות לשירותי עורך דין תאונות עבודה בצפון ולממש את הזכויות שלכם מול הגורמים הביטוחיים הרלוונטים כמו חברות הביטוח הפרטיות, המוסד לביטוח לאומי או ישירות מול המעסיק שלכם. במאמר הבא נספק לכם מידע חשוב בנוגע להגשת תביעה עקב תאונה או מחלת עבודה ונציין את האפשרויות שיש לכם מבחינת ייעוץ וליווי משפטי.

שירותי עורך דין תביעות תאונות עבודה

לפני שאתם פונים לשירותי עורך דין תביעות תאונות עבודה, חשוב לציין כי את התביעה שלכם למוסד לביטוח לאומי, אתם יכולים להגיש עד 12 חודשים מיום בו התרחשה התאונה. עורך דין המתמחה בתאונות עבודה מספק ייעוץ וליווי משפטי לעובדים שנפגעו בתאונת עבודה, בין אם זה מול הגורמים הביטוחיים שציינו ובין אם זה מול המעסיק. עורך הדין יכול לסייע לכם בתור עובדים להבין את הזכויות המגיעות לכם על פי חוק, לעזור לכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם ולנהל את כל ההליך המשפטי.

מה חשוב לעשות לאחר מקרה התאונה?

לאחר מקרה התאונה או לאחר שאובחנתם עם מחלה הקשורה לעיסוק שלכם במקום העבודה, חשוב שתפנו לטיפול רפואי ולדרוש את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים, כמו סיכומים רפואיים, תוצאות של בדיקות והמלצות של רופאים מומחים. עורך דין תאונות עבודה בצפון יאסוף את כל התיעוד הרפואי שלכם ויצרף אותו לכתב תביעה כנגד הגורמים הרלוונטיים במטרה שתוכלו לקבל את הפיצויים המגיעים לכם, או לחילופין לקבל קצבה חודשית זמנית או לצמיתות. אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים מציעים לכם ליווי וייעוץ משפטי ברמה הגבוהה ביותר לאחר תאונה או מחלת עבודה וייצוג משפטי בבית המשפט בכל הדיונים הבאים.

עורך דין תאונות עבודה בצפון

לקבלת פרטים נוספים על שירותי עורך דין תאונות עבודה בצפון, צרו איתנו קשר דרך האתר ותוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי למקרה הרפואי והמשפטי שלכם. אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים מביאים איתנו ניסיון רב וידע עצום בתחום התביעות בגין תאונות ומחלות עבודה ונשמח לסייע לכם בכל התהליך המשפטי במטרה להביא לפיצויים הגבוהים ביותר המגיעים לכם.

שתף את המאמר: