קרן היסוד 26, קריית ביאליק

עורך דין פסיכאטריה משפטית

זקוקים לסיוע משפטי בתחום הפסיכיאטריה? הגעתם למקום הנכון!

פסיכיאטריה משפטית היא תחום רפואי משפטי העוסק בקשר שבין פסיכיאטריה למשפט. תחום זה עוסק בנושאים רלוונטיים למי שסובל מהפרעות נפשיות ונמצא בתהליכים בירוקרטיים ומשפטיים מול גורמים שונים, כגון בתי חולים פסיכיאטריים, ועדות פסיכיאטריות, בתי משפט, המוסד לביטוח לאומי וחברות ביטוח פרטיות. אם אתם סובלים מהפרעה נפשית, חשוב להיות מודעים לזכויות שלכם על פי החוק ואם אתם עומדים בפני הליך משפטי, או מעוניינים להתחיל בהליך משפטי מול גורם מסויים, מומלץ שתהיה לכם כתובת קבועה לפנות אליה. משרד עורך דין פסיכיאטריה משפטית יכול לסייע לכם בכל התהליכים המשפטיים הנדרשים לכם ובמאמר הבא תוכלו לקבל את כל המידע בנוגע לליווי משפטי בתחום הפסיכיאטריה.

השירותים של עורך דין פסיכיאטריה

עורך דין פסיכיאטריה יכול לעזור לכם בכל הנוגע לאחריות פלילית, כאשר נשאלת השאלה האם אדם שביצע עבירה היה כשיר לעמוד לדין. נושא נוסף היכול להיות רלוונטי להפרעות נפשיות הוא אשפוז כפוי והגשת ערעור על אשפוז כפוי מול הועדה הפסיכיאטרית המחוזית. גם בכל הנוגע להכרה בהפרעה נפשית באופן רשמי, משרד עורכי דין יכול לסייע לכם ולבדוק אם אתם אכן עומדים בקריטריונים המשפטיים הרלוונטיים להכרה בהפרעה נפשית. במידה ואתם זקוקים לייצוג משפטי בבתי המשפט, משרד עורכי הדין יוכל לסייע לכם גם כן ולהציג את הטענות שלכם בצורה מקצועית ואמינה בדיונים הבאים בבית המשפט.

איך בוחרים עורך דין בתחום הפסיכיאטריה?

עורך דין פסיכיאטריה משפטית צריך להיות בעל ניסיון בתחום ובקיא בחוקים הרלוונטיים להפרעות נפשיות. בנוסף לכך, עורך הדין צריך להכיר לעומק את התקדימים המשפטיים של השנים האחרונות הרלוונטיים למקרה שלכם. אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים יכולים לספק לכם את כל זה ואף הרבה יותר, עם צוות עורכי דין מהשורה הראשונה בתחום. המשרד שלנו מנהל תיקים משפטיים עבור מאות לקוחות בכל שנה בתחום הפסיכיאטריה ויכול לסייע גם לכם בתהליך המשפטי שלכם, בין אם זה לצורך הסרת אחריות פלילית או ייצוג משפטי ובין אם זה לצורך ייעוץ משפטי והגשת תביעה לקבלת פיצויים.

יצירת קשר עם עורך דין פסיכיאטריה משפטית

ליצירת קשר ותיאום פגישה עם משרד עורך דין פסיכיאטריה משפטית, כל מה שנדרש מכם לעשות הוא להתקשר למספר הטלפון המופיע בראש האתר. אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים נעניק לכם את השירות היעיל והמקצועי ביותר למקרה שלכם ונספק לכם את כל המידע המשפטי הרלוונטי, במטרה לממש את הזכויות שלכם על פי החוק.

שתף את המאמר: