קרן היסוד 26, קריית ביאליק

עורך דין ביטוח סיעודי בקריות

יש לכם ביטוח סיעודי? מחפשים עו"ד בקריות להגשת תביעת סיעוד?

אם יש לכם ביטוח סיעודי ואתם נמצאים במצב פיזי המוגדר סיעודי, זה הזמן שלכם לתבוע את חברת הביטוח. ביטוח סיעודי הוא ביטוח המעניק למבוטח תשלום חודשי במקרה שהוא מוגדר כחולה סיעודי, כלומר כמי שאינו יכול לבצע לפחות 3 מתוך 6 תפקודים יומיומיים, אותם נפרט בהמשך המאמר. באמצעות ליווי מקצועי של עורך דין ביטוח סיעודי בקריות, יש לכם אפשרות להגיש תביעה מסודרת ומאורגנת הכוללת את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים למקרה. חברות הביטוח באופן כללי מערימות קשיים על המבוטחים ובמקרה של ביטוח סיעודי, הקשיים הם אף קשים יותר מכיוון שמדובר על קצבה חודשית גבוהה יחסית. בהמשך המאמר נפרט על הדרכים לקדם את התביעה שלכם נגד חברת הביטוח במטרה להגיע לפיצוי או לקצבה הגבוהה ביותר בהתאם למקרה שלכם.

אילו תפקודים יומיומיים רלוונטים לתביעה?

ישנם 6 תפקודים יום יומיים המגדירים את הזכאות שלכם לקצבת סיעוד, כאשר 3 מהם לפחות צריכים להיות רלוונטיים למצב הרפואי שלכם. אם אתם עומדים ב-3 או יותר מהקריטריונים הבאים, הסיכוי שלכם להצליח בתביעה גדול יותר. אלה הקריטריונים:

  • אי יכולת לשכב ולקום באופן עצמאי.

  • אי יכולת להתרחץ לבד.

  • אי יכולת להתפשט ולהתלבש.

  • אי יכולת לשתות ולאכול לבד.

  • חוסר שליטה על הסוגרים.

  • ניידות.

לאחר הגשת התביעה נגד חברת הביטוח, רופא של חברת הביטוח יגיע אליכם הביתה וישאל אתכם מספר שאלות מתוך שאלון מובנה. בנוסף לכך, הוא יבצע מספר בדיקות קליניות על מנת לראות מה המצב הבריאות שלכם ויעביר את חוות הדעת לחברת הביטוח.

למה כדאי לפנות לעורך דין?

עורך דין ביטוח סיעודי בקריות יסייע לכם לממש את הזכויות שלכם על פי תנאי הפוליסה. יתרונותיו של ייצוג על ידי עורך דין ביטוח סיעודי כוללים בין היתר סיכוי גבוה יותר לקבלת הפיצוי המגיע לכם, חיסכון בזמן וכסף וייעוץ מקצועי ואמין לפני כל צעד שתעשו בתהליך התביעה מול חברת הביטוח. אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים מביאים איתנו ניסיון רב בניהול תיקי תביעה לקצבת סיעוד ונוכל לסייע לכם בכל שלב בו אתם נמצאים בתהליך.

עורך דין ביטוח סיעודי בקריות מהטובים ביותר!

לקבלת מידע נוסף על שירותי עורך דין ביטוח סיעודי בקריות והסביבה, צרו איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר. אנחנו במשרד עורכי דין שרונה ברנבוים מזמינים אתכם להצטרף למאות הלקוחות שלנו שכבר נהנים מפיצויים או קצבאות בהתאם למצב הרפואי שלהם. המשרד שלנו מנוהל על ידי עורכת הדין שרונה ברנבוים ברגישות רבה והרבה אמפתיה, במטרה לסייע לכם לממש את הזכויות הרפואיות המגיעות לכם על פי החוק ולשפר את היכולת הכלכלית שלכם להתמודד עם מצב פיזי מורכב.

שתף את המאמר: